MaaAaat!

Nu väntar jag på att Linas matkasse ska levereras hit så jag kan börja laga mat snart :) Börjar bli lite hungrig känner jag! Är fortfarande helt såld på idén och det är alltid lika spännande att laga (främst smaka) på nya maträtter. 

Kom precis hem från stan och efter stan var jag hos cissimiss och åt lunch! Nice..:) 

Igår diskuterade Anna, Kajsa och jag relationsanarki, eftersom några vänner utövar (?) det. Roligaste jag hört på länge och extremt roligt att prata om hihi. "Relationsanarkister gör ingen principiell skillnad på vänskaprelationer och kärleksrelationer och har därför flera parallella relationer som kan vara både vänskapliga, sensuella och sexuella. Inom relationsanarki används ibland termen obegränsande relationer. Utövarna frånsäger sig formella relationsformer och låter istället den individuella relationen utvecklas på sina egna villkor. Begrepp som pojkvän/flickvän undviks i en relationsanarkistisk relation, eftersom de anses kopplade till normativa förhållanden." - Wikipedia...Tvekar verkligen på om samhället skulle fungera helt utan parrelationer!


Idag är flygplatsen i Amsterdam (Schiphol) stängt på grund av askmolnet från vulkanutbrottet. SNÄLLA flygplatsen får inte vara stängd den 27:e maj!! =/ Det skulle vara katastrof! Och irriterande som bara den :P

Nu tror jag maten kommer!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0