Ullared

Så då har man en himla massa nya saker hemma från Ullared! Bara vettiga saker självklart ;). 93 artiklar för 1340 kr, ka-ching! Köpte bland annat ett påslakanset och 3 kuddar så nu ser sängen lite ut som en soffa istället, och det var det som var tanken, blev faktiskt helt okej! Vi åkte vid 4.30 tiden igår på morgonen och kom fram lagom till 8-tiden. Var mycket mycket folk i varuhuset men det hade jag väntat mig med, ganska stressande faktiskt! Var verkligen billigt och det hade jag också väntat mig :). Blev en låång dag iaf och många timmar i bilen (7 timmar!) men vi fördrev tiden ganska bra ändå, spelade bilspel, typ den klassiska leken när man är uttråkad dvs man säger till exempel en artist på en bokstav och den bokstaven artisten slutar på säger nästa person en artist på...:) Bra övning inför vår kommande debut på musikquizzen på Olearys och Harrys! Kan faktiskt gå riktigt bra, alla har väldigt olika musiksmak och det är riktigt bra när det kommer till sån frågesport... 

Har varit otroligt trött de här sista veckorna men idag känns det bättre. Tror det har med vädret att göra, och självklart plugget, isch går ju på högvarv hela tiden och då blir det för jobbigt att ens ta tag i minsta lilla grej. Idag fick vi tillbaka affärsplanen iaf, och det var bra kritik, dock fokuserade vi för lite på genus i planen så det verkade vara det som gjorde att det inte blev en 9:a...Men kan inte vara mer nöjd! 

Imorgon ska en av författarna till vår studentlitteratur från Nya Zeeland hålla en föreläsning! Ska bli jätteintressant. Michael Hall heter han iaf :) Och på eftermiddagen åker jag hem till Linköping! Pluggar mycket bättre där än här. Kommer missa ett seminarie (ska sammanfatta 2 artiklar på typ 60 sidor och presentera på engelska och svenska) men det får jag ta komplettering på, no worries! Funderar dessutom på att gå på Andreas homecoming party i Lambohov på lördag, får se om jag orkar då, skulle vara kul annars! 

Tjaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0