Jubileum!

Helgen har varit lugn! Mamma och Pappa kom till Kalmar så vi har lagat lite mat, kollat på film och vandrat runt på stan. Dessutom har vi köpt mängder med godis! *mums* Imorse träffade jag Jessica och Martina och vi pratade ihop oss lite om vad vi tror kommer på provet. Kanske blev ungefär 1/3 plugg och 2/3 annat prat, ganska bra ändå! Vi kom även på att vi borde plugga mindre och har mer roligt så på fredag blir det en sjukt rolig förfest och utgång :) 

Nu är jag hemma i Linköping! Åkte med mamma och pappa hem, tyvärr missar jag ett seminarie men det får det vara värt! Men hela dagarna måste jag ägna åt plugg här hemma :( Förutom på onsdag! För då (tadaaaaaaa!) har jag och Daniel varit tillsammans i 9 år(!) 9 år! Fatta hur länge det är! Och det ska självklart firas!



Nu ska jag slappa ett litet tag och mysa med missarna innan Daniel kommer hem. Det är söndag vilket innebär VILODAG.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0