Sentimental PoP som reflekterar mitt humör

Trots att jag har hört den här låten ca 1000000 ggr så kan jag inte låta bli att rysa till lite varje gång jag lyssnar till texten.

 

Kan inte sova men borde verkligen, klockan är snart halv 3 och har en föreläsning tidigt i morgon. Usch det är verkligen mycket att göra hela tiden, känns sådär, allt är så himla svårt och det känns så trist när man vet att så många hoppar av ändå...Sedan är jag lite osäker på utbildningen, det här är bland annat en chefsutbildning så mycket kommer rikta in sig på ledarskap, jag är INGEN ledare och jag vill verkligen inte bli chef över någon. Vill bara jobba med ett "vanligt" jobb, typ i reception där man inte behöver lägga ner hela sitt liv i jobbet! 8 timmar jobb - resten fritid, 5 veckor semester osv :)

Idag jag suttit med min grupp och gjort grupparbete, gick väl inget vidare direkt, men vi har iaf hittat bra information om ämnet. Imorgon ska jag och Jessica plugga ihop till tentan, hoppas det lättar lite då! Gillar fortfarande allting här, suveräna vänner, en bra skola och mysig stad! Men måste säga att jag verkligen längtar hem samtidigt, snyft =( Nu ska jag försöka sova och sluta tycka synd om mig själv. I helgen kommer mamma och pappa ner till Kalmar, tyvärr måste jag plugga mycket men hinner nog träffas ett tag iaf :)  

TjoHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0