Winning

Kom precis hem från skolan, allt är precis som vanligt, sitter hela dagarna och skriver arbeten, kommer hem och fortsätter med skolan, men idag ska jag däremot tvätta! Imorgon är det tre timmars föreläsning sedan ska vi designa en affisch som ska på tryckning, så idag har vi försökt få tag på olika företag som kan skicka oss högupplösta bilder till postern. Förhoppningsvis hinner vi en bit imorgon för jag måste gå lite tidigare eftersom mamma, pappa och Daniel kommer hit på besök! Ska bli jättekul och trevligt, blir mat hos Robin på eftermiddagen och sedan bowling på kvällen och på lördag fyller jag år så då ska vi fira mig :).

Kollade på en dokumentär om Charlie Sheen häromdagen och efter det var jag tvungen att kolla lite på kommentarerna om dokumentären så youtubade lite och hittade den här låten istället, bra gjort av han som gjort den, hehe :) Han har tagit bitar från olika intervjuer och lyckats göra det till en låt.

Nästan 20 miljoner tittare på mindre än en månad, inte illa!
 

Bra cover på låten :)


...Förresten väldigt intressant att typ ALLA hyllar Charlie Sheen på youtube när han är ett stort svin, misshandlat nästan alla sina fruar, har tappat fotfästet helt och hållet, är drogberoende och alkoholist och köper prostituerade, men ändå är han någon slags legend i killars ögon? Jäkligt konstigt det där...varför det är så accepterat hos vissa att de beter sig på det sättet, medan om någon annan gör det så är det ett äckel..hmm!

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis på födelsedagen!!!



Kramar från åtvid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0