Helt förstörd

Den här kursen kommer förstöra mig totalt, första veckan avklarad, 9 more to go. Första veckan har varit förskräcklig iaf men nu är det HELG i alla fall, tack gode gud!

För en stund sedan var jag och Jeccs och handlade present till 25-åringen som fyller år imorgon. Blev ett "egetdesignat" blomsterarrangemang (hehe) med lila tema eftersom klädkoden är lila, så det blir nog bra. 

Imorgon ska jag hem till Jeccs vid 13 tiden och då börjar förfesten. Vi ska göra iordning oss lite tillsammans för att sedan gå iväg till festen och äta middag kl 16. På söndag ska jag bara ligga i sängen och inte göra ett dugg, måste ju vara utvilad till måndagen =P 

TV nu, Bye bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0