King.com varning! Spela inte på king.com, de är bedragare

Började spela på king.com för ett par dagar sedan. Det är en sajt med massa minispel där man kan vinna pengar. Jag övade en hel del på spelen och började sedan köra för pengar, satte in 50 kr. Det gick jättebra, jag låg etta och tvåa på jackpotturneringar och hade även gått vidare i en del cupmatcher. Hade stor chans att vinna ca 8000 kr, och jag var garanterad ca 1000 kr. MEN vad händer då? Jo de spärrar mitt konto och anklagar mig för fusk och kastar ut mig från alla turneringar, FYFAN vilka idioter! Samma sak hände för Cecilia när hon vann mycket pengar. De stänger alltså av personer som vinner för mycket, men så länge man förlorar verkar de vara otroligt hjälpsamma.. Så för att ha en chans att få upp kontot igen ska man skicka in en kopia på sitt pass, en förklaring OCH man ska rigga upp en webcamera där man ska spela in live när man spelar spelen så att de ser att det verkligen är jag på passet som spelar, haha vilket skämt. Så hejdå 8000 kr. Ett bluff företag är vad det är. Men på reklamen på TV:n verkar de ju så pålitliga. ALDRIG NÅGONSIN MER! Sedan ska jag sprida varningar över hela nätet så fler får höra hur dåliga de är och hur de lurar en så fort man blir duktig.

King.com varning 
Varning för king.com! 

    

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej,

Kan du inte göra en reklamation och eller anmäla dom?

Själv sitter jag och funderar på hur så många kan få över 400000 poäng i vissa spel där jag knappt kan få över 100000 själv tillhör jag skaran big losers...

2011-03-25 @ 18:02:21
Postat av: Angelica

Hejsan :)

En reklamation är gjord, men tyvärr verkar den inte leda någon vart. Haha ja, ibland undrar man hur vissa lyckas, oftast gäller det att verkligen lära sig spelen och veta vilken strategi det är bakom för alla spel är ju egentligen strategispel, men samtidigt gäller det ju att ha lite tur ibland med :).

2011-03-25 @ 18:46:03
URL: http://angelicaelisabethlkpg.blogg.se/
Postat av: Jerry

Hej!

Det är en mycket bra iaktagelse. Det finns alltid ett fåtal spelare som är med i topp, oavsett turnering, med resultat som är omöjliga att nå.

Dessa konton tror jag tillhör några som arbetar på King.



De påstår själva att de kollar upp osannolika resultat, samt stänger av konton som ägs av de som fuskar.



Men vad händer med de som förlorat pengar med anledning av att de mött någon som fuskar?

Ingenting.

Vem får då prispengarna?

Nämns det inget om.



Hur som helst kan jag göra listan på misstänktt riggade resultat hur lång som helst. Jag har spelat på King ett antal år, så det har hunnit bli några spel.



Detta kanske skulle vara något för Facebook, som själva stöder King, men där jag vet att det fuskas bl. a. i Midas Solitaire.

2012-03-14 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0