Lever för helgerna :)

Ja, vardagarna ser precis likadana ut och såhär kommer det se ut i ytterliggare 8 veckor. Föreläsningar på måndag/tisdag. Resten av veckan (tis-tors) så åker jag till Charlotte eller skolan och skriver vetenskapliga artiklar (typ 10 timmar om dagen) och på fredagar är det redovisning inför klassen om det vi kommit fram till. Så mycket mer spännande än så är det inte...Eventuellt nåt seminarium inslängt på torsdagen med. Så fritid existerar inte längre...

Men på helgerna iaf, då blir det lite variation - thank god! Alldeles strax kommer mamma och pappa och hämtar upp mig för sedan ska vi till Robin. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det märks :). Fick en inbjudan till en skidresa med mina Linköpingsvänner och det låter ju skitroligt! Inte för att jag åker skidor men just att hyra en stuga tillsammans med vänner och gå på afterski låter ju lätt värt det :)

Nu ska jag boka tvätttid, ha det fint alla :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0