Tentaångest?

Jag har inte riktigt insett att jag ska sitta imorgon till klockan 18 och skriva 15hp tenta, det har inte gått in i huvudet så därför känner jag ingen stress över att jag MÅSTE plugga, snacka om att man är mästare på att förtränga jobbiga känslor :). Sjukt jobbig tenta på väldigt spridda ämnen, men det gör faktiskt inget om jag inte klarar den, har ju isf sommaren på mig att plugga och det jobbigaste (sammanfattningar, instuderingsfrågor m.m) är redan gjord så behöver nog bara 5-6 dagar på mig att plugga in skiten, men de dagarna fanns inte riktigt den här gången! Idag hade vi redovisning om konsumentbeteende, men läraren var schysst och lät oss slippa en vanlig stå-framför-klassen-redovisning eftersom vi gjort det 1000 ggr redan så vi fick sätta oss i grupper ute i solen istället och redovisa :) Underbart! För vädret är ju hur skönt som helst 

Har haft en underbar tid i Linköping, hade en dömysig fredag där jag och söta vänner var på Villervalla, en pub som ligger i valla där vi käkade mat, drack öl och lyssnade på Loke. Så skön stämning det var och han Loke var RIKTIGT duktig måste jag säga, och oerhört rolig dessutom!! Han spelade sina egna låtar men här nedanför kommer en tolkning på Aquas barbiegirl - spola fram till 1.10 minut och lyssna igenom hela (speciellt om du är tjej), har ett budskap ^^  


Hann inte med festen hos Helen men det får bli nästa gång istället! Nej nu är kl snart halv 11, så nu är det väl dags att ta tag i det där tråkiga.. Jag hatar lagar och paragrafer! Jag som trodde det skulle vara något som var rakt på sak, men allt är ju bara tolkning återigen, bort inse, var i god tro, vad som anses skäligt, blablabla =P så imorgon tenta till 18 och efter det pizza hos Camilla, om man inte är helt död och förbannad över att tentan gick åt helvete :)

tj0 och tj1m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0