Härliga helg

Helgen har varit bäst. Daniel var ju här och vi har verkligen bara slappat och ätit massa gott! Hunnit med massa filmer och ett besök hos Robin. Idag tog vi en promenad i det vackra vädret, 3,5 km blev det, var längesen jag gick så långt hehe :) Jag saknar verkligen mitt hem, mina underbara katter och mina vänner och familj. Förutom detta så längtar jag verkligen efter mitt kök och mitt badrum, har varit här i 1 månad nu så börjar ta lite på tålamodet att stå ute tillsammans med massa andra och laga mat. Nu har jag iaf ett "minikylskåp" i mitt rum så slipper få maten stulen, gutt, tack mormor och Roland!!  Kolla vad lycklig jag är när jag får laga mat i mitt egna kök, haha! 
   
Och nu när jag ser den bilden så märker jag att jag verkligen måste börja tänka på vad jag stoppar i mig. Måste bli mycket mer hälsosam än vad jag varit under de senaste 9 månaderna, ujuj! Men först ska jag snacksa i mig en brieost...Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0