Lite allt möjligt

Åh vad trevligt det var i fredags! Uteservering med vännerna, förfest hos Helen och Björn och sedan Harrys =)

Nu har vi bestämt hotell i London och all annan planering är färdig. Men jag vill verkligen gå på musikal, mamma mia skulle vara något eller musikalen om Michael Jackson (thriller)!

Jag har kommit in på miljöprogrammet i Norrköping, och är 31 reservplats till sjuksköterskeprogrammet i Linköping.
Men jag hoppas verkligen miljöprogrammet leder till att jag så småningom kan bli djurskyddsinspektör annars vet jag inte vad jag gör =/ Men 14:e augusti sätter det igång i alla fall! 

Japp nu ligger jag hemma och har ont lite överallt främst benet och nacken, ramlade pladask när min dumma tygpåse trasslade in sig i cykelhjulet, aj aj!! Har varit hemma i 2 dagar nu och inte gjort något, så uttråkad!

Men ikväll ska jag till kajsa och baka bullar, kladdkaka och cocostoppar som ska bjudas på imorgon på Kajsas födelsedag! =)  

Så ligger det till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0