En midsommarnattsdröm

Nu är midsommar 2009 över och vad trevligt det var igår! Midsommar firades hemma hos mig och Daniel. Vi hade knytkalas så alla fick ta med sig något och i slutändan blev det en stor buffé med allt möjligt - därbland hemmagjord färskpotatissallad, paj, grekisk pastasallad och ostbricka. Daniel, Marcus, Eric och Mikael var grillmästarna medan vi tjejer spelade kubb, mitt lag vann hihi. Och vilken tur vi hade med vädret, solsken under hela eftermiddagen =).
 
Efter maten spelade vi kubb igen, den här gången tjejerna mot killarna, tjejerna vann (haha!) Senare spelade vi singstar och ett ordförklaringsspel som heter Med andra ord. Det blev även lite drinksspel som ring of fire och horserace.
Helt enkelt en superlyckad midsommar! Jag hade inga höga förväntningar på den här dagen, hade faktiskt förväntat mig att det skulle ösregna hela dagen, dessutom blev allt planerat i sista minuten. Trots den dåliga planeringen och sista minuten inbjudningarna blev det jättekul, självklart tack vare det roliga sällskapet! Tack alla som kom! ♥
Festen slutade vid halv 3.
Efter festen gick jag en promenad med Eddie. Han ska hem till Falun under hela sommaren så var kul att träffa honom en sista gång innan han åker!

Med på bilderna: Eric, Wasse, Kajsa, Ninna, Maria, Cecilia, Mikael, Daniel, Angelica





Denna dag har varit lugn och skön, Cecilia undrade om jag ville komma över till henne för att äta pizza och kolla på film, men det får bli en annan gång, är alldeles för trött idag! För ett par timmar sedan var  Daniels syster Ellinor här och åt lunch med oss. Trevligt att ha henne över, händer alldeles för sällan!

Nu ska jag kolla på TV och inte göra någonting alls.

Ha det bra!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0