Avtalsspel

Idag har vi haft avtalsspel hela dagen i skolan, dvs vi blev indelade i grupper och varje grupp skulle presentera ett företag som skulle skriva kontrakt och avtal med varandra, var ganska skoj och hamnade i en superbra grupp så ska inte klaga :).

Nyss kom jag hem från musikquiz här i Kalmar! De har ändrat temat så nu liknar det mer musikquizet i Linköping förutom att personen som gör musikquizet har världens tråkigaste och mest enformiga musiksmak EVER! Han spelar bara schlager och wham och alphaville och sån tråkmusik och verkar inte förstå att det faktiskt finns annan musik än det....Men nu är upplägget bättre, bara hoppas att han breddar sitt musikutbud lite...:) Vi klarade röda tråden, men tyvärr vann man inget extra här, så ingen Nalle blev det :(. Tur att vi inte kom sist iaf, då blir man upptagen på scen och vinner fula clownhattar och om man kommer etta och tvåa så ska man sjunga karaoke - fy!! När vi (brudarna bus) körde musikquiz förra onsdagen i LKPG vann vi en HarrysNalle som jag är stolt ägare till ♥.

Jag kom äntligen med i en Buzzadorkampanj, var ju evigheter sedan så var på tiden. Decubal heter det som jag ska prova på, ska bli roligt. Buzzador var jättebra förr, en gång fick jag till exempel en hel låda fylld med quornprodukter och Daniel fick en Philips rakapparat (!) men på senaste tiden är det svårt att komma med i kampanjer. Men nu så!!  

Imorgon är vi "lediga" så vi ska sitta i skolan och plugga och på eftermiddagen ska jag och bror åka och handla och efter det laga lite käk och kolla på nån film - mycket trevligt!

4 veckor kvar sedan är första skolåret avklarat!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0