Grym helg! Men plugg är trist

Helgen har bjudit på mycket roligt måste jag säga! Linköping är en mycket bra stad i vissa lägen.  I lördags var jag och Daniel i simhallen, sedan var vi och kollade på Boliviansk dans på trädgårdstorget och efter det handlade vi hem lite saker från marknadsstånd. Lagade en jättegod middag och efter det gick jag till Antons 30-års fest!

Där var även den mycket irriterande Ludvig och den mindre irriterande Andreas :) Blev fest långt in på natten, mycket trevligt :) Var meningen att jag skulle på Saras inflyttningsfest men det var så trevligt på 30-års festen sedan skulle de på inflyttningsfesten dra vidare till krogen och jag föredrar verkligen hemmafester före krogen! Men nästa gång brudarna bus, så joinar jag :) I söndags var jag inte ens trött, jag och Daniel tog en 5 km promenad i spåret, och sedan kom Anna och Kajsa hit och vi grillade massa gott och spelade HackySack. På kvällen pluggade jag men det gick inte så bra för då tog tröttheten över istället...Idag har jag varit hemma hela dagen, fick ett snabbt besök av föräldrarna, men de var nog inte alltför muntra. Plugget går heller inget bra, så svårt ju :( Men imorgon, IMORGON - ska jag verkligen ta tag i det här, jag måste måste måste!!

Tack gode gud för att jag inte bokade en konsert med Doherty!!! 6 månaders fängelse blev det den här gången. Men han är inte längre misstänkt för mord på 2 personer vid 2 olika tillfällen, så det är ju bra....

Sovdags, men först lite kvälls snacks! Tjo och tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0