Snart åker jag hem!

Först och främst vill jag gratta min kära mormor och Viola som fyller idag!! GRATTIS på födelsedagen!  
 
Om två dagar åker jag hem igen! Längtar såå mycket :) Ska bli jättekul att besöka Robins nya fina lägenhet och se hur det blir med hans möbler och allt. Och så längtar jag efter att få mysa med kissarna! Ska bli riktigt härligt att få träffa alla med..:) Även om jag bara varit borta i tre veckor så känns det som en hel evighet sen jag var hemma senast. Det värsta är att när jag väl är tillbaka i Kalmar igen så kommer jag inte kunna åka hem på 7-8 veckor!! Usch :( 
 
Varje dag är som vanligt en repris av dagen innan. Suttit i skolan hela dagen och suttit med en individuell räkneuppgift i grupp :) Så händer inte mycket här. Imorgon ska vi träffas i gruppen och gå igenom föreläsningen som vi ska hålla i på fredag! =/ När man väl är hemma så är det bara att äta, plugga vidare och sen sova...Jepp... 
 
Mumford & Sons var så bra på Peace and love :) Längtar till sommaren och hoppas att det blir bra festivaler i år med. Bråvalla i NKPG startar ju och de har som mål att bli den största festivalen i Sverige...Men tyvärr verkar den bara rikta in sig på kommersiell musik och det är ju oftast (inte alltid dock) musik som är rätt ointressant och sönderspelad...Än så länge har de bokat Green day, Rammstein och Avicii - meeeeeh! =/ Well well!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0