Jesus...

and Mary chain. Nostalgi till tusen och jag kan inte sluta lyssna, tror jag kört igenom april skies och darklands 100 ggr under natten samtidigt som jag legat och funderat på livet :) Hur skulle jag kunna överleva Kalmar utan musiken? Det skulle jag antagligen, men det skulle vara sinnesjukt riktigt förbannat tråkigt!     
Så sitter annars med hemtenta dåråååå...Är lagom segt och trist att svara på frågor om validitet när det kommer till leasingavtal, entreprenadavtal, hur man bäst värderar tillgångar och andra roliga redovisningsteorifrågor om normer och lagar som måste besvaras innan torsdag..=P Men det är bara att köra på!! *peppa mig själv* 
 
Annars är allt lugnt, varit och fikat med tjejerna, skulle följt med på fest i lördags men hade världens huvudvärk så stannande hemma ist! Så förutom det så har det inte hänt mycket utanför skolan..
 
Men jag gillar livet på tok för mycket för att sitta och slösa bort värdefulla dagar i ett fult litet rum på Gröndalsvägen så på torsdag skiter jag i allt och åker hem till Linköping under en vecka! Underbart!
 
På fredag är det den 21:e september och det firas med indisk mat på Yogi med Daniel självklart, och efter det trubadurkväll på palatset! Ser fram emot det riktigt mycket :)


Ska bli kul att träffa familjen, katter och vänner med, längtar! 
 
Nu till nåt helt annat! Jag gillade verkligen USA som resmål. Kollade igenom lite bilder nyligen och fick en längta-tillbaka-till-USA-känsla...Gillar resor där det händer mycket och när vi var i USA hann vi med otroligt många(!!) saker :) Nästa stora resmål som skulle vara kul att åka till är USA:s östra kust :) Typ Niagarafallen - New York - Philadelphia - Washington - Memphis - New Orleans - Panama City- Tampa - Miami. Tror cirka 30 dagar skulle behövas för en sån resa om det inte ska bli stressigt...Så om ca 2 år kanske det kan bli en sån liten resa med familjen? ;) hihihi , Vet att Robin är på iaf ^^
Tjosan! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0