En sömnlös natt...

Jepps, denna natt tillbringade jag med min käre mor och far på akuten. Pappa har ett stort blodfyllt sår på fingret som ser väldigt otäckt ut, såg nästan ut som blodförgiftning. Vi skulle bara åka förbi vårdcentralen i US för att kanske få nåt antibiotikarecept men distriktläkaren tyckte det såg illa ut så hon skickade oss till akuten istället. Så istället för den planerade filmkvällen/pizzakvällen hos brorsan så tillbringade vi 10 timmar på akuten och kom inte hem förren vid halv 5 imorse.

...men ikväll blir det film och käk hos Robin!


Igår var Muffins borta hela natten och hela dagen så jag blev jätteorolig och ringde till Daniel och frågade om han hade sett till honom, men det hade han inte gjort. 5 minuter senare ringer han till mig och berättar att 4 katter har blivit dödade och dumpade i rydsskogen - fy sjutton vad hemskt! Jag fick panik och trodde självklart att Muffins var en av katterna, så sprang ut och skrek på honom och var helt förtvivlad, men då dök han upp efter ett tags letande- pjuuuh vilken tur! 
Jag gick in och läste på Corren och såg att det stod rydstadsskogen och inte rydsskogen, men ändå, vilka sjuka människor gör så mot djur? Jag blir faktiskt ledsen och förbannad när jag läser att sånt händer. Människor kan vara så fruktansvärt elaka...
 
Våra sötnosar:

Musse


Muffins


Izra






Någon som däremot är en god människa är Daniel. Han har nämligen blivit fadder till ett föräldralöst barn i Mexico.
 


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0