Isch då

Nej jag kunde inte jobba med djurskydd efter utbildningen i Norrköping så då skippar jag den, väldigt tråkigt eftersom jag gillade min klass så mycket, härligare människor får man leta efter. It's a shame också att jag missar nollningen och alla roliga aktiviteter, dock ej munchen hoben (ölfestival i linköping). Men kan inte fortsätta bara för kompisarna utan måste utbilda mig till något jag verkligen vill och inom den fronten är det djur eller resor som ligger väldigt högt. Men har lite andra planer nu i alla fall, och den innefattar flytt till kalmar. Japp, en kalmarbo ska jag bli om cirka 9 månader :)

Dessutom tror jag inte PBL och basgruppsarbete är min starka sida. Jag gillar att jobba självständigt och i grupp ibland men inte i stort sett bara grupparbeten. 

Turismprogrammet? Jaaa jag tror faktiskt det! Då kan man bli exempelvis reseproducent (skapa nya resemål) destinationsutvecklare, VD för resebyråar och andra reseföretag, informations och utvecklingschef på hotell, chefsvärdinna för större event, pressansvarig på resekontor och platschef med mera. Låter inte helt fel? Dessutom om man väljer företagsekonomi som inriktning så kan man så småningom bli civilekonom.

Nu vill inte jag vara chef utan nöjer mig med en mindre roll i samhället =) 


  
I går var familjen och hälsade pa farmor och farfar, det var ett tag sedan så det var kul att se dem igen.
  
Ikväll ska jag till gula huset med mina kära vänner. Jag ska äta plankstek (vegetarisk), åh så gott det ska bli!





Hotellet i London:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0