Juno

...är en bra film som jag såg på Malaysian airlines första gången, så får lite flashbacks från utlandet :) En sevärd film i alla fall, och jag kollar på den just nu.
 
Imorgon börjar allvaret, inget godis och inga sötsaker under en månads tid! Måste försöka bli av med sockerberoendet, eller i alla fall inte ha samma behov av socker så som jag känner nu, helt ärligt så får jag jobbiga abstinens om jag inte får i mig stora mängder socker under dagen. Dessutom ska jag börja simma igen och kanske till och med ta någon tripp till gymmet...Det blir munchen hoben på tisdag men förutom den festen ska jag försöka hålla mig undan festandet en månad med, jag kommer bli en riktigt tråkig och hälsosam renlevnadsmänniska :)



   if you've lost your faith in love and music then the end won't be long.  ♥




Har jag och Daniel blivit anglofiler? Oh Jesus =/

Bye bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0