Host host!

Vilken jobbig hosta jag har..och halsont...Sen har jag varit halvdöv hela dagen, hur jobbigt är inte det? Så nu sitter jag hemma och tröstäter massa chips och chillinötter och dricker läsk. Är värd det för jobbade idag trots spränghuvudvärk och halsont och dövhet och hosta ^^. Okej nu vet alla det så färdigklagat för idag =) 

Om ett par timmar blir det fullt hus här, Daniel har bjudit hem några killar och jag antar att de ska spela TV-spel så jag lovade att städa lite innan de kommer hit, jag förstår inte varför, det är ju nästan helfint här...Lite kläder på golvet, ballonger i taket, disk på borden och chips på mattan har väl ingen dött av? *duh*.  

Cykeln är invigd! Över 2 mil cyklades häromdagen och den gick fint fint, är inne på verkstaden nu men det är en annan femma :). Igår var det musikquiz på Harrys igen, det gick dåligt haha 42 poäng av 78 möjliga, va hände tjejer? haha. Bättre lycka nästa gång! Men det var supermys iaf!! 

Städa sen Frisbeegolf i skogen med Cecilia! Tjing tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0