Första gången

som jag skriver i den här bloggen med min alldeles egna nya dator! Den verkar fungera helfint så det känns ju super duper.

Idag har jag trakasserat min underbara kissekatt muffins, förlåt! Tog honom till veterinären förut för han skulle vaccineras, det var inte riktigt hans grej tror jag och han verkade inte alltför lycklig. Men han förlät mig ganska fort och låg en stund och myste med mig förut. Nyss råkade jag däremot trampa på honom för att han blir kamouflerad med vår kolsvarta matta (jag såg honom alltså inte) och nu är han inte alls nöjd med mig. Tror han tänker, "Shame on you If you fool me once, shame on me if you fool me twice" för han verkar inte alls vilja förlåta mig. Well well, hoppas katter glömmer fort =) 

Muffins 


Annars har det varit en sväng runt Ikano som stått på schemat idag, Stor kanelbulle med Te för 5 kr? WOW. Imorgon blir det jobb och efter det Skänningemarken. Kan ju inte bryta traditionen liksom...:) 

TJO!  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Traditioner som Skänninge marken bryts inte.Vi har det i blodet tänk på det,Lindgren-släktet är ju uppvuxna på Skänningemarken hahaha

2010-08-04 @ 06:46:19
Postat av: Angelica

Haha ja, att traditioner är till för att brytas stämmer verkligen inte när det kommer till Skänningemarken! ;) Hade du trevligt? Blev det några roliga inköp? =)

2010-08-04 @ 20:38:50
URL: http://angelicaelisabethlkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0