Happ

Jaha då flyttar man om mindre än 2 veckor, känns väl inget vidare måste jag erkänna. Vill bo kvar i min lägenhet ju, med mina underbara(!) katter och Daniel...men men vad ska man göra när det inte finns något program som jag vill läsa i Linköping. Samtidigt som det känns liiite bra med något nytt så är det ändå sugigt....Sen känner jag väl mig inte direkt pepp på att börja plugga heller, men eftersom det är i stort sett omöjligt att få ett bra jobb så får man väl lida 3 år till, suck! Hur ska detta gå? =/ Hatar att jag inte vet vad jag vill jobba med eller vad jag vill göra, men tyvärr tror jag inte att man kommer bli klokare med åren vad det gäller jobb..

Idag blir det en träff med Helen på stan sedan ska jag hem och laga någon god mat, vet inte vad däremot! Något gott men framförallt inte för invecklat...:) Okej Daniel ringde precis och undrade om jag ville ha soppa och pannkakor ikväll så då löstes det!

Hela veckan har bestått av jobb, och efter jobbet är jag dötrött så inte orkat göra mycket alls, men ganska skönt att bara komma hem och slappa. Daniel hjälpte mig att färga håret (utväxten) igår, blev inte lika knallgult som det brukar bli så det var ju bra. =) Resten av kvällen låg vi nerbäddade i soffan och kollade på film och käkade massa snacks som jag köpt på Skänningemarken, yummie.

En kompis från Kanada som jag och Cissi träffade i Australien, Sydney kommer till Sverige om ett par veckor! Han ska göra en roadtrip tillsammans med sin flickvän i Danmark, Norge och Sverige så skulle vara jätteskoj att träffas, vi försöker i alla fall lösa det på något sätt! :) 

Tj00!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0