Full fart, underbart

De här dagarna har varit hektiska men roliga ändå :). Igår var det skolan från kl 09-13 då vi satt med partnerföretaget. På eftermiddagen åkte vi hem till charlotte och spelade spel och åt hur mycket julgodis som helst, typ fudge, biskvier, mozartkulor, lakritschoklad, lussekatter, pepparkakor, knäck - you name it! Till det spelades julmusik och senare spelade vi julklappspelet, jag vann en skål och marsipantomtar så helnöjd, men spelet skulle slutat 5 min innan för då hade jag skitmycket grejer :). När jag kom hem på kvällen var det tvätt som gällde, tog typ 20 min innan jag fattade mig på tvättmaskinen haha, var helt säker på att den var trasig men till slut hoppade den igång.

Idag har vi också suttit med partnerföretaget från klockan 09 tills ganska nyligen. Har i alla fall kommit igång någorlunda nu men vi har mycket kvar att göra! Inte lätt att skriva en artikel på 10 sidor när man knappt fått någon fakta utan bara ja och nejsvar från VD:n. Men vi kämpar på :).

Snart kommer Tess och Cissi hit! Ska bli jätteskoj!! Men samtidigt trångt, haha! Mycker spännande...Vet ej vad vi ska hitta på ikväll, men det märks sen...^^  

Så helgen ska bli skitbra! Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0