It's a very very mad world

Donnie Darko är en riktigt bra film, och konstig. Låten är dessutom underbar, förutom att det är soundtracket till filmen så påminner den om när vi satt på en Ö utanför airlie beach i Australien och David spelade gitarr och vi andra sjöng med, självklart oerhört vackert - det är fina minnen det :) 

All around me are familiar faces
worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

 


Bara för att slänga in en till fin lite lagom depressiv låt:


Believe it or not, jag kan själv knappt tro det men snart är vi färdiga med partnerföretaget, OMG! Imorgon är det  8 (?) timmars workshop men efter det ska jag bege mig hem till Linköping - om inte tågen blir inställda pga av snökaoset! Hursomhelst ska jag börja packa strax så det bara är att åka in till resecentrum imorgon direkt efter workshoppen! 

Annars då? Jo just nu äter jag marsipantomtar, men de är så vidriga att man nästan vill spotta ut dem, men har inget annat som kan stilla sötsuget, suck :( Dessutom önskar jag att jag skulle gilla lussekatter och pepparkakor och annat sånt där äckligt som hör till julen endast på grund av att det ser så mysigt ut att fika sånna grejjer under december månad men jag kan inte förmå mig själv att äta det, smakar ju blä, värre än vidriga marsipantomtar till och med..:( DET DÄR är en LÅNG mening...
  
Snart dags att packa ner allt men först ska jag se på tjocka människor oh irritera mig över att det inte gick att beställa en sms biljett den här gången till tågresan utan måste hämta ut dem på stationen! Tj00

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0