Julstämning

Kommer det bli imorgon big time :). Julgodis i mängder och julklappshazard tillsammans med tjejerna. Men innan vi får njuta av det ska vi på handledningsmöte och sedan försöka börja skriva på artikeln hur nu det kommer gå, damn, Calmar stadshotell :( Och föreläsningarna är lika flummiga som vanligt. 

Så allt rullar på som det brukar här....Jag vill verkligen gå på konsert, har kollat runt överallt men inga intressanta artister som spelar i Sverige så får väl vänta ett tag till, men det som gör vintern speciellt är ju alla mysiga konserter! Förra året var det ju bland annat Winnerbäcks fina vinterkonsert i Cloetta Center som gällde....

Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick ^^

I sommar hoppas jag verkligen vi kommer iväg till Barcelona, skulle vara så kul! Och England med självklart, och Amsterdam...=) Många planer redan visst, men måste ju hinna med att jobba med :)     

Längtar hem som en galning men samtidigt får inte tiden gå för fort för jag måste hinna klart med så mycket innan jag åker härifrån, inte alls stressande...Men vill klappa mussekatten med och säga välkommen tillbaka :)

Sommarkänslor med grillfest: 
 

okej bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0