Herregud!

Carola är rolig hon, åker till Haiti för att träffa sitt fadderbarn (som inte gått i skolan på 2 år och inte har någon mat på borden=vart går pengarna till?) för att göra reklam med honom som ska läggas ut på youtube och ger honom en Hugo boss parfym som stöd/betalning ^^. Aja han kanske svälter ihjäl men han kommer ju trots allt lukta gott när han dör. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6641311.ab Sedan ska man ju inte lita blint på vad Aftonbladet skriver, det mesta är skitsnack =P. För några år sedan var hon även med i en dokumentär/gala om hemlösa och gav bort sin egen cd-skiva till dem i julklapp, hehe :)

Den folkkära Carola:
 



Igår hade jag, Anna och Kajsa en riktig myskväll! Först åt vi plankstek på Hamlet och pratade bort några timmar på krogen/restaurangen sedan gick vi och inhandlade massa godis och läsk och vandrade mot bion. Där såg vi Happy valentine´s day, en härlig feel good film faktiskt utan att vara så där äckligt romantiskt sliskig. Promenad både till stan och från stan. Mycket trevlig kväll ^^. Idag är det fredag igen..Ska bege mig iväg om ett par timmar till Cecilia, vi ska laga lite mat och bara umgås, den här helgen har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt, ingen utgång alltså :). Imorgon ska jag till LambOtoWn! Nästa helg blir det cocktailparty hos Helen och Björn så därför är det bra att ta det lugnt nu i helgen!

Trailern:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0