Eksem...

är nu en del av min vardag...suck...Aahhhh vad det kliar i nacken, blir galen!! Nu förstår jag hur stackars bubben hade det när han hade eksem, isch isch :( 

Men en positiv sak är att jag är helt fri från karies, hihi. Var hos tandläkaren imorse och hade inte ett enda hål, kan det bli bättre? Dessutom blev det mycket billigare än vad jag någonsin hade vågat hoppas på, så nu är jag lättad över det :) Att jag har dåligt tandkött och riskerar tandlossning om jag inte kör med tandtråd varje dag är en annan sak...=P

-4,5 kg, men märker knappt nån skillnad om jag får vara ärlig (ytterst lite på kläderna)...men det krävs väl mer viktnedgång för att det ska märkas!  

Thåström kommer till Linköping i februari, kanske skulle få med Daniel dit, hans konserter brukar vara jättebra..:) 

 

Matlagningsdags! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0