Stan

Allt har varit lugnt på sistone, ganska mycket jobb men det behövs då jag inte jobbade så mycket i december. Cissi och jag skulle se en rolig film häromdagen men vi fastnade vid en tvspel istället :). Jag och Daniel såg filmen senare på kvällen -baksmällan eller the hangover heter den. Var faktiskt jätterolig! Och filmen utspelade sig i Las Vegas! Jag VILL dit =)

Nyss ringde 2 tele2 nissar på dörren och försökte kränga på mig deras abonnemang, men jag är så nöjd med 3 så det finns inte, så det blev ett nej varav ena killen var jätteuppkäftig, "men du är ju dum som åker buss för dem pengarna, det kostar ju 5kr mer per biljett då". Hallå?! Jag ringer helt gratis istället för 39 öre i minuten till alla mobiler och fasta telefonier, jag sms:ar helt gratis istället för 39 öre per sms det enda jag betalar med mobilen är bussbiljetter, det är en bra deal tycker jag!

Snart ska jag på stan, fick ginatricot presentkort i julklapp så ska se om det finns nåt kul att köpa där! Cissi hade också fått massa presentkort så det blir en liten vandring på stan...

"Atkins" då eller snarare nån låg GI variant går bra, så mycket enklare än vad jag trodde det skulle vara. Nu är inte jag strikt på nåt sätt utan slarvar ganska mkt med det. Äter bröd ca 1 gång om dagen och har ätit 3 mörka chokladkakor under 3 veckors tid. Äter flera andra höga kolhydratskällor som nötter, bär, panerade vegbiffar och sånt men hur som helst så lyckas jag gå ner i vikt i en takt som jag tycker är lagom :) -4kg ligger jag på en så länge och jag känner mig piggare än vanligt. -4kg blir ungefär 1,3kg i veckan i snitt så är ju perfekt. Har aldrig gått hungrig utan är mätt hela tiden, äter fortfarande mycket fet mat med grönsaker och protein. Sötar efterrätter med stevia som är ett helt naturligt "socker" men utan kolhydrater...Nu vill jag tappa 4 kg till sen är jag mer än nöjd! Men det är väl nu det svåra börjar egentligen. Brukar ju vara relativt lätt att tappa i början sen blir det svårare och svårare hela tiden....  

Så ligger det till...bye bye!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0