25 år!

Åh 25 år snart, scheisse alltså :) Jag och Karin ska ha födelsedagsfest (49års fest) hemma hos mig den 10:e april, båda fyller år samma dag! Vi ska börja planera lite på onsdag, hur kul som helst! Ni som läser min blogg är självklart bjudna =D Den här gången blir det inget barnkalas däremot hihi. Förra året orkade jag inte ordna med någon födelsedagsfest så då var Kajsa och Anna jättegulliga och fixade med ett surpriseparty. De lurade bort mig från mitt hem och pyntade hela hemmet med ballonger och serpentiner, när jag kom hem så var det massa vänner som var utklädda till barn i partyhattar som hoppade fram och överraskade mig! De klädde om mig till en liten flicka med söt klänning och gav mig presenter. De hade förberett med massa lekar som sätta knorren på grisen, musiktävlingar och hoppa säck med mera. Sedan var det sojakorv med bröd och saft (självklart spetsad med vodka) och tårta. Jag fick ett jättefint album med massa bilder på oss och på kvällen blev det krogen. Otroligt rolig dag och natt måste jag säga, det gjorde dem väldigt bra!!   

På sistone har jag mest jobbat och haft det ganska händelselöst, typ jobb, äta, sova, jobb, äta sova, äta, äta. Däremot var det en ganska skoj fest för ett tag sedan förutom att HG sög då, konstigt nog..Men förfesterna var superskojjiga! Kul att träffa vissa som man inte sett på länge (= bland annat Lina) :) Häromdagen var vi i simhallen som en del av Annas present, härligt att bada bastu och sitta i bubbelpoolen. Min farbror fyllde år = god mat och läckra efterrätter (duktig Sandra - recept på kladdkakemuffinsen med kolagrädden tack) ;) Idag var jag ledig och Daniel slutade tidigare så vi har beställt pizza och kollat på film, härlig fredag som sjutton!! Imorgon kommer Lina och Cissi hit och vi ska göra hemmagjord pizza, självklart ska vi försöka trycka i oss ALLT den här gången....=) 

Jaha nähä det var väl allt för den här gången, nu ska jag lyssna lite på musica och förhoppningsvis se någon bra film om Daniel vill sluta spela TV-spel någon gång...  

Flum flum först, ser ut som han har råkat ut för en elektrisk stöt eller nåt  men gillar låten vid 2,30 ^^ 

 
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0