Parmiddag

I lördags var jag och Daniel bjudna på middag hos Helen och Björn. Hur trevligt som helst! =) Det blev köttfärspaj och svamppaj till middag och en jättesmarrig efterrätt med smält choklad, frukt och vaniljglass. Och guess what - de fick mig att verkligen börja gilla rött vin ordentligt! Har alltid haft liiite svårt för just rött vin men de vinerna som de bjöd på var jättegoda. Hela kvällen var supermys med roligt sällskap och mycket prat, synd bara att tiden gick så fort och att kvällen var tvungen att ta slut!

Igår var jag i Lambotown hos mamma och pappa och även där var vi bjudna på mat, mums mums! Vi planerade lite inför USA-resan och på kvällen var jag hos Anna och Kajsa och kollade på film. Eller jaa, iaf halva filmen, sen fungerade den inte längre, Lady and the Supertramp på VHS hihi..:). Och idag då! Jo världens slappaste dag, ledig från jobbet och inte ens satt på mig ordentliga kläder! Legat i soffan och kollat på film (into the wild - fortfarande en så otroligt bra film), badat, lagat mat och tyckt synd om Mussekatten. Stackars missen, om hon inte mår bättre snart är det veterinären som gäller. Hon har ont i svansen och den är svullen vid roten, men hon äter, dricker, leker och verkar pigg, men hon har ont och piper till när man rör svansen. Hoppas bara inte den är bruten...=(

Nu ska jag lägga mig och kolla på South park - luv South park! Imorgon är det stan som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0