Världens tråkigaste helg

kommer jag få uppleva den här helgen...Har INGA planer alls så tänker spendera den ensam i mitt 16 kvadratmeters rum med en extremt spännande bok som heter the network society (ironi). Den här boken är till och med värre än pages bok - a modern synthesis och den tyckte jag var hemsk...bläigt värre...:(
Well well, måste ju verkligen plugga så får väl förhoppningsvis lite saker gjort iaf, och kanske lär jag mig något om fordism, postfordism, postindustrialism, postmodernism, production systems, commodity chains, deterritorialization, decentralisering, reflexivity, reflexive accumulation, instrumentalism, substantivism, social constructivism, customization, network-economy/technology/culture/society, project and resistance identites och annan sån där spännande läsning som jag bara har längtat efter att få lära mig de senaste 25 åren. Den andra boken Technology strategies and planning ska vara lika trist den så bara läsa å låtsas tycka att det är otroligt intressant så kanske man kan lura hjärnan till att gilla det, vad vet jag :( 

Dags att sätta igång...bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0