Äntligen klar!

Affärsplanen är äntligen färdig och den blev fler sidor än vad jag trott det skulle kunna bli, 13 sidor till och med om man räknar med alla sidor. Om innehållet är bra är däremot en annan femma =P. Snart ska jag ner till stan för att äta scones och dricka te på Café Chocolate tillsammans med Daniel, ska bli skönt att bara ta det lugnt utan att känna någon stress! Förutom att sitta med affärsplanen så har jag hunnit med en shoppingrunda (bara nyttosaker) på stan och ett besök hos morfar för att fira viola. Även mormor fyllde år samma dag men lite svårt att fira henne då hon är i Spanien. Grattis igen mormor :) Även farmor och farfar var på besök hos Roland och mormor i Spanien, hoppas de hade det bra!  

                               
Igår och i förrgår var jag hemma hos mamma och pappa i Lambohov, vi kollade en del på vem vet mest och det är verkligen skrämmande hur lite allmänbildad jag är *snyft*. Men de lär ju inte ut allmänbildning i skolan direkt =P

När Ida var här BTW så käkade vi på Kinarestaurangen i Ryd, så jäkla god mat!! Måste nog säga att det nästan smakade bättre än Ming Palace, helt sjukt! Dessutom var det inte så farligt dyrt, 80 kr inkl läsk för buffé. Däremot var vi inte så effektiva med affärsplanen efter buffén, höll på att spy för vi var så mätta hihi.

Nej dags att fixa iordning sig, ha det fint tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0