Härliga dagar!

Nu är påsken strax slut och den har ju varit helt suverän. Lite vad som hänt den senaste tiden!
I måndags förra veckan tog jag en riktigt lång promenad, tog cirka en timme och efter det la jag mig vid mina lilla strand och solade på bryggan och hade det skönt! Den är verkligen i ordningfixad nu med ny sand verkar det som... I tisdags åkte vi hem till Charlotte och satt med juridiken. En ny kurs började ju förra veckan, juridik och det är ju inte lite krångligt! Så vi satt några timmar med lite frågor på balkongen och försökte få lite sol samtidigt. I onsdags var det seminarium sedan åkte jag hem till Linköping med ett tåg som såg ut att vara från 1800-talet.

Jag älskar att komma hem!! När jag väl var hemma lekte jag och Daniel med katterna utomhus :). Sedan lagade vi lite käk och tog det bara lugnt. I torsdags tog jag en promenad till och från biblioteket för att hämta civilrättsboken och på eftermiddagen kom Cecilia till mig och vi grillade och hade det trevligt! :) Och nu hela påskhelgen så har vi varit på landet. På fredagen kom farmor och farfar dit en sväng och hälsade på och passade på att fira mig och Robin :). Annars har det blivit mycket god mat, många soltimmar och allmänt skönt!


Nu är vi hemma igen, kom hem igår. Då hann vi med en promenad till skäggetorp för att köpa lite frukost, sedan såg vi en film - the other guys. Idag har vi gått på ikano och jag har shoppat lite nya sommarkläder! Ett par shorts, en luftig tröja, en klänning, ett par skor och ett par solglasögon - jättekul! Imorgon ska jag höra om jag och Cissi kanske kan plugga men funderar även på att hinna med ett besök på simhallen för är lite sugen på att simma, får se hur det blir med det! Har inte besämt när jag ska åka hem ännu, antingen på onsdag så jag hinner med seminariet eller på söndag, får lite dåligt samvete men brukar alltid vara värt att stanna i Linköping några extra dagar :) jaja det märks! Nu ska jag vila ett tag, är dötrött! Tjiiing :) 

Sommarkänslor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0