Roadtrip

Då har jag precis kommit hem från en grym roadtrip! Har varit jätteskoj. Först åkte vi till Smedby för att hämta upp Sara men Martina missuppfattade allt så vi hamnade i Nybro istället, så bara vända och köra tillbaka 2 mil igen, men sen kom vi iväg iaf! Vi hamnade så småningom i Växjö, och det är ju en stor stad! Trodde den skulle vara pytteliten, men var faktiskt stor och verkligen jättemysig :). Vi gick runt i affärer och var i en hel del affärer som varken finns i Linköping eller Kalmar så det var härligt.

Sedan satte vi oss ner ett par timmar och fikade i solen och bara pratade, är riktigt varmt och skönt ute nu ju. Efter det kollade vi vidare i affärer, Jessica och Maria köpte lite grejer men jag kollade ut lite grejer som jag vill ha, så ska köpa de när jag kommer hem ist. Eftersom jag inte kan åka på konserten så sa Daniel att jag ska få kläder ist så ska på stan med honom på torsdag :) Efter att vi gått igenom stan var vi hungriga igen, så vi satte oss på en pizzeria och käkade och efter det lite fler affärer och sedan åkte vi till Nybro för en sightseeing och för att släppa av Martina :) En jätterolig dag har det varit och hoppas det blir fler roadtrips framöver :) 

I helgen ska jag bara slappa, försöka få lite energi till att läsa men det är ju så trååååååkigt! Men måste man så måste man...Nu ska jag vila en stund, är riktigt trött efter dagens äventyr haha

En ny låt med Strokes:

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Hej! Mina utslag har nu börjat ge med sig. Det syns nästan inget på huden men det kliar lite litegrann.

Saknade info på nätet om de försvinner av sig själv eller inte, men de verkar de alltså göra. Jag ska uppdatera mitt inlägg om utslagen så att man vet hur det gått för mig när man väl hittat inlägget.

2011-04-18 @ 12:22:07
URL: http://lchfresan.wordpress.com/
Postat av: Emma

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 15:30:09
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Angelica

Hej!

Tack Emma för din kommentar, jag vet inte varför det inte går att prenumerera på min blogg via bloglovin´, ska maila och fråga vad problemet är :-)Har du någon blogg?

2011-07-12 @ 23:37:25
URL: http://angelicaelisabethlkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0