We keep on waiting on the world to change

Har visst inte skrivit på över 2 veckor, uschaaa vad snabbt tiden går!! Iaf så jobbade jag 6 dagar första veckan i augusti, och efter det har jag varit ledig! Var på landet i 3 dagar, där vi åkte ut med båten och grillade, var på svampsafari, käkade massvis med god mat och spelade poker :) Efter dagarna på landet följde vi med morfar och Viola och åkte ut med deras båt på en Ö. Det var jättelängesen jag var ute med morfars båt så det var trevligt, kunde dock varit lite varmare i luften men lite solbränna fick man iaf! Har riktigt storstädat hela hemmet med, men som tur var hjälpte mamma till annars skulle det ta en evighet!  

I lördags var det kräftskiva med par här i Ryd, Helen var duktig att anordna med allt men festen var hemma hos mig och Daniel. Det var RIKTIGT kul faktiskt :) Många snapsar (kanske lite för många), god mat, kubb, hackysack och väldigt trevligt folk gjorde kvällen lyckad..:) 




Dagen efter är ju aldrig kul men den här var nästan värst! Gick upp tidigt på morgonen för att packa och åkte sedan iväg med familjen till Kalmar. Var meningen att jag skulle hjälpa Robin med flytten men det gick väl sådär, sov i stort sett bort hela dagen istället, ooops! Vi var i Kalmar under 3 dagar, och hann med att få i ordning på Robins hela hem, så nu är det fixat och klart och han slipper äntligen den där idioten till granne...!! Skulle vilja slänga ner tonvis med hundbajs i hans brevutkast och toalettpappra hans cykel 100000 varv och ställa till en jävla massa elände för honom hihihi ;)   

Idag blir det eventuellt musikquiz, annars skulle det vara skönt att för en gångs skulle bara vara hemma och se på en film och ta det riktigt lugnt...det märks hur det känns senare! På fredag är det Rix Fm på stan eller afterwork på BK, men jag tror det lutar mot RIX FM festivalen! På lördag är det födelsedagsfest som gäller... 

Bjuder väl på lite John Mayer då, har nog aldrig hänt tidigare :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0