Vilket skitväder!

Skippar afterwork och RixFm och går på stadsfesten imorgon istället när Petter, September och Orup uppträder. Idag är det för deppigt väder för att ens gå utanför dörren så tänker ha en alldeles underbar kväll med Daniel, med god mat, bra filmer och en flaska rödvin :) 

Igår hade jag och Cissi filmkväll och vi såg se7en och Leon, dessa två filmer ligger nämligen med på IMDB top 250 och vi har satt som mål att kolla igenom alla IMDBs top 250 filmer! Kommer ta en evighet haha, men vi har hela livet på oss  ^^ 

Jag börjar verkligen oroa mig helt galet mycket över hur det kommer gå med att läsa ekonomi, usch jag är verkligen ingen hejare på ekonomi och matte överhuvudtaget och det ska tydligen vara JÄTTEsvårt :( Och dessutom känns det jobbigt att behöva åka tillbaka till Kalmar igen (dock kul att träffa vännern), jag gillar ju annars allting här som ni vet ;). Men tiden som jag har kvar innan jag åker iväg till HellHole, dvs mitt rum på gröndalsvägen, ser jag till att ta tillvara på ordentligt, riktigt myser varje dag =)

Today I swear I'm not doing anything....^^
 
MONKEY SEE MONKEY DO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0