Shambles Baby & Deportees

Knappt hunnit förstå att det varit helg. Har ju haft fullt upp så har inte hunnit att slappna av och haft det så där helgskönt...Men däremot fick jag sova ut i söndags och det var ju evigheter sen senast! Idag har vi suttit i skolan hela förmidagen med opponering och redovisning och imorgon är det opponering och redovisning och sitta med fältarbetet! Annars handlar veckan mest om att försöka plugga till tentan som är nästa vecka, men efter det är det PARIS!

Precis nyligen blev jag inbjuden till en klubb  av en person från Babyshambles...Dessuom har en vän till peter lagt till mig som kompis på FB häromdagen, *naaaw* så pratat lite med honom, verkar schysst :) Alltid bra att få kontakter från andra länder om man vill resa runt lite mer! Den 18:e december är spelningen så passar ju inte så bra om man säger så, synd att man inte bor i London alltså, vill ju gå på klubbar där det spelas riktig livemusik och inte bara krogar med dansmusik! :P 

Shambles Baby! Typ världsbäst :)


I helgen spelade Deportees på HG i Ryd...Jag kunde inte gå, damn it! Daniel var där men han kom lite sent så hamnade för långt bak i kön så han hann inte komma in innan det tog slut, himla osis!! :( Hoppas de spelar fler gånger på HG för då ska jag lätt gå dit!! :)

Deportees. Nästan Sverigebäst :)


Ahajajaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0