Loca Loca

Kom nyligen hem från bror min och den hemfärden var inte ett dugg rolig. Att cykla på en stor bilväg i snöslask är inte att rekommendera. Var helt dyblöt när jag kom hem för att alla bilar som åkte förbi mig slaskade ner mig ordentligt, snyft. Dumt att det inte finns nån cykelväg den sträckan! Men nu är jag torr och varm igen så ska inte klaga :)

Strax ska jag göra mackor och sätta på lite te och börja läsa igenom artikeln som vi ska opponera på. Sedan träffa Jeccs för att gå till Charlotte och ordna med opponeringen. Det kommer nog ta sin lilla tid.

Så nu till ännu mer skit om king.com. De är verkligen bedragare. Var inne och kollade på vilka de största vinnarna var på scrabble och det visar sig att ingen vunnit mer än ca 3000 och det är ju j-vligt konstigt när de har cupturneringar som spelas hela tiden där första priset är över 5000 kr, alltså borde jättemånga ha vunnit minst 5000 kr, konstigt det där va? BLUFF som sagt. De låter ju säkert aldrig någon vinna utan tar tillbaka pengarna till sitt eget företag - usch!! 

Nu till nåt helt annat, och mycket trevligare...Nästa helg ska jag på 25års fest i Kalmar, ska bli jättekul! Inte för att jag känner han som fyller år men ändå :) Man ska ha något lila på sig och det är dåligt med lila, lite finare kläder i min garderob så det får bli en sväng till stan snart :)

Ha det fiiiint alla!! Pöss  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0