Världsbäst helg :)

Daniel har varit här i helgen och det har varit hur bra som helst! Han dök upp hos mig igår vid 12-tiden på eftermiddagen. Vi tog det mest lugnt och vilade lite för han var lite trött efter resan. På kvällen gick vi till table20 och åt mat och delade på en flaska rött. Gillar verkligen den restaurangen, den känns fin men samtidigt väldigt "casual". Vi satt på restaurangen i flera timmar och bara pratade, jättemysigt! Idag har vi också bara slappat, lagat lite käk och kollat på TV. Kul att han ville komma hit sådär spontant! Känns så skönt att inte haft några krav på sig alls den här helgen, inga måsten, men imorgon börjar det igen... 

Åh vad jag vill gå på konserter, ryser nästan när jag ser denna Oasis-konsert, vilken publik!:
MUSIK=KÄRLEK 
   

Annars skulle jag kunna tänka mig att gå på en Coldplaykonsert, bara för att låtarna är så vackra :)


Dags att ta en dusch sen se en film! Tj0000

Kommentarer
Postat av: Sandra

I LÖÖÖÖV Oasis,mina största idoler typ under hela 90-talet.

Postat av: Angelica

Jag med! Eller Nirvana och Oasis men Nirvana var lite större favvisar, men har börjat lyssna på båda igen efter sisådär 10 års avbrott =)

2011-01-18 @ 18:12:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0