Grattis Bubb!!

Grattis till min bror Robin som fyllde 23 år i förrgår, den 12:e juni!! =) Det firades hos mamma och pappa med släkten och mycket god mat. 
 

Sov över i Lambohov och läste ut en bok, ro utan åror som handlar om en f.d reporter på SVT som drabbats av sjukdomen ALS.  "Amyotrofisk lateralskleros (ALS) är en neurodegenerativ nervsjukdom. Sjukdomen leder till att de nervceller som styr kroppens muskler gradvis förtvinar. Detta ger den sjuke först progressivt nedsatt motorik, följt av borttynande muskler (muskelatrofi) och slutligen generell förlamning. Den direkta dödsorsaken är ofta förlorad andningsförmåga. Hudens känsel eller andra sinnesfunktioner påverkas ej." - Wikipedia. Usch vilken förskräcklig sjukdom, måste nog vara den värsta av alla.

Igår storhandlade jag mat på Maxi och när Daniel kom hem grillade vi. I natt har jag spelat massa spel på iPaden, är helt beroende av ett spel som heter hotel Bash! Strax kommer Kajsa hit och ikväll ska jag träffa de andra tjejerna på en uteservering i stan, blir antagligen storan på stora torget :) Lite bira eller liknande, på storan eller liknande helt enkelt ;)

I förrgår var jag på stan med Cissi och käkade glass på Bosses glassbar - det är sååå gott, lakritsglassen är bäst. Sedan gick vi hem till henne och övade på massa låtar, främst från 40-50-60 tal. Så nu är man mästare på Little Richard, Bill haley and his Comets ;) Chuck Berry, Jerry Lee Lewis osv! Vi beställde även frisbeegolf discar, och de har redan kommit, så i veckan blir det lite spel med det i Rydsskogen! Det är skoj och det är bra motion, är ju många kilometer man avverkar :) Nu har vi köpt scorecards och allt med så nu är det allvar! 

artikel-bild

Band of Horses - The Funeral

Nu är Kajsa här, tj0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0