Whooooaaa

Det blev musikquiz igår iaf, knaprade lite ipren och begav mig sedan iväg till Harrys :). Det gick inget bra den här gången för Brudarna Bus + Stoffe, men nästa gång då kommer det gå skitbra! Är lite irriterad på mig själv att jag hade glömt bort vad No Doubts debutalbum hette, det är ju ett album man hört 10000 ggr, gaah! Men var inte ens i närheten av att vinna iaf.. Idag har jag bestämt mig för att inte göra någonting, bara lata mig hela dagen! Har precis lyssnat på musik och ätit lite lunch och nu har jag en kopp te i handen och ligger under filten och myser med en kurrande pälsboll till katt bredvid mig :). Det åskar ute så kommer nog börja regna snart.  

Juli kommer vara en månad med mycket skoj, såsom Barbecue - poolparty i Åtvidaberg, inflyttningsfest i Tess nya lägenhet, 25-årsfest hos Tärääääs, var evigheter sen vi träffades(!), ev räkbåtsfest för att fira Henrik osv :).

I Augusti ska jag till Kalmar för att träffa mina klasskamrater och gå på stadsfestivalen där Rix FM festivalen bl.a kommer vara, sedan ska vi på tältturnén och lör-mån blir det Böda sand där vi ska hyra stuga och sola och bada (hoppas på fint väder!). 5 fullspäckade dagar kommer det iaf bli, härligt! :) Det här kommer bli en jättebra sommar, det märker jag redan :)

Imorgon är det pizza och filmkväll och i helgen kommer Robin hem och han fyller till och med 23 år på söndagen! Nu ska jag fortsätta att lyssna på Bon Iver (riktigt drömsk(?) musik) och läsa vidare :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallojsan!! Hoppas allt är bra med dig. Du får hälsa grattis till lillebror från oss. Kramar

2011-06-10 @ 06:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraworkaholic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0