Back in Linköping!

Är hemma i Linköping över helgen, fick ett infall igår och bestämde mig för att åka hem. Hade tenta i tisdags och jag vet inte riktigt hur det gick, men håller verkligen tummarna för att jag klarade det, skapligt trist annars. Nu läser vi kalkylering och internredovisning och jag är redan helt lost. Vi pratade med läraren häromdagen och han berättade att över 90% ibland kuggar på kalkyleringstentan, skitkul :(. Så jag har noll motivation att ens orka ta tag i att lära mig det här, jag är ju inget mattesnille och i den här kursen är det i stort sett bara matte =/ *doh* Men ingen fara om man kuggar på den här kursen, flera "sparar" den ändå till efter sommaren så kommer göra detsamma om det inte går på första försöket :P  

Hela onsdagen och torsdagen ägnade vi åt att skriva färdig rapporten på datorcaset som vi jobbat med under några veckors tid, så blev skola från morgon till kväll men nu är den färdig, därför firade jag det med att åka hem på lite "semester" :) Eller så mycket semester blir det väl iof inte, har fått 7 uppgifter där man ska göra diagram och tråkigheter i excel som ska vara inlämnat till på måndag. Försökte göra första uppgiften idag men fattade verkligen ingenting hehe, ibland känner man sig verkligen trögast i hela världen - IQ BADBOLL...Som vanligt så handlar det mesta i mitt liv just nu om skolan, men tror att nästa kurs kommer bli lite bättre så man får ett liv igen! *hoppas* 


Men!! -  ikväll kommer det bli bäst, för då ska jag och Daniel käka massa pizza och kolla på film. Jag verkligen ÄLSKAR onlinepizza, lätt Guds gåva till Daniel och mig! Vi har beställt hur mycket som helst därifrån, nästan lite pinsamt när man får hem lappen där det står antal gånger, typ 70 ggr eller nåt =P  

Daniel och Angelica äter fredagspizza =)  


Och efter det blir det otroligt god kladdig kladdkaka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0