We are born unique, but die as copies

Kooks kommer ut med ett album i veckan. Ska bli spännande att se om det är nåt att ha, tycker att de antingen gör suveräna låtar eller låtar som är ganska kassa, så förväntar mig inte så mycket faktiskt, men jag ska absolut ge det en ordentlig chans. Hoppas på att jag hittar några guldkorn som kan gå varma i högtalarna ett tag framöver...

Lyssna och njut, Peter Doherty, Babyshambles ♥

The more that you follow me, the more i get lost

You think that you know me, you're pissing me off

Yeaah, you said that you loved me why don't you fuck off?

Anyone'd think that you owned me, ripping me off

Men det jag är gladast över är att Doherty har kommit ut ur fängelset och han verkar faktiskt skriva lite nya låtar! Nu är det dags att gå in i studion och spela in en ny genialisk skiva tycker jag, så man har någonting att se fram emot i höstmörkret!
 


Kommentarer
Postat av: maria

men tjenare bruden, jag hade ingen aning om att du ens hade en blogg :D Kul! nu lägger jag till din på min googlereader haha nu blir du inte av med mig :p

2011-09-14 @ 06:51:25
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0