Chevreost

Då har även denna jul kommit till sitt slut och året snart likaså...Min ledighet har varit riktig välbehövlig och den fortsätter fram till den 2:e januari...! Efter det sätter skolan igång igen men då är det slutspurten kring uppsatsen som gäller. Efter det blir det förhoppningsvis en utomlandsresa och sedan hemflytt till Linköping om ca 1 månad!
SÅ SKÖNT!
 
Igår var jag på stan med Cissi. Försöker hitta en klänning till nyår men hittar verkligen ingen fin alls! Så idag gör vi ett nytt försök och testar istället på att gå i "fjortisbutikerna"..Hoppas det finns nåt bra där! Efter vi gick på stan igår så åt vi mat på Coffehouse By George. Jag gillar verkligen deras pastasallad med chevreost, honung, rödbetor och valnötter, den kombinationen i en sallad är oslagbar :)
 
Så förutom att gå på stan lite senare så ska vi gå till Tess och kolla på film och beställa hem kinamat. Låter som en perfekt fredagskväll i mina öron. På måndag är det nyår och då blir det fest i någon lokal i Johannelund så kan säkert bli skoj :)
 
Tj000!!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0