Tuff tuff tuff

Förhoppningsvis kan jag åka hem redan imorgon. Blir överlycklig om så är fallet! Uppsatsskrivandet går väl sådär. Vi hade handledningsmöte idag och läraren anser att uppsatsen håller överbetyg ända fram till diskussionen. "Som att ha på sig en finkavaj till riktigt fula gympadojor" var hans kommentar..Hmm!! Så morgondagen ägnas åt att förbättra diskussionen och förhoppningsvis hinner vi med det mesta på slutsatsen så att vi kan sitta på distans på fredag och skriva. :) Håller tummarna!
 
Det var cirka en månad sedan jag var hemma - alldeles för lång tid. Höjdpunkterna i Kalmar har varit besöken från Daniel. Båda gångerna var vansinnigt trevliga och roliga :) Som vanligt restaurangbesök, mycket promenader, fika på Kullzenska, shopping på stan och hembetälld kinamat från Ming Palace :) Andra höjdpunkter har varit när jag varit ute med tjejerna i klassen på Afterwork och som igår när vi var hos Jeccs och hade julmys och quiz! :)
 
Men som alltid så är hemlängtan enorm även om den inte är lika outhärdlig längre som den har varit. Detta beror på att jag vet att det är nära till hemflytt! Det är nämligen bara 1 månad kvar och däremellan ska ett kortare jullov klämmas in! Känns ändå konstigt att det redan har gått 2,5 år...! 
 
Har fått reda på antagningen till våren. De kurser som ska läsas är Makroekonomi 15 hp, finansiell analys med kalkylprogram 7,5 hp, E-Logistik och E-Handel och eventuellt produktionslogistik och samhällsekonomi. Låter väl oerhört spännande?
 
Ha dääää bra
  
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0