Lugnet

Känner mig inte ens sönderstressad. Har haft två lugna dagar och är faktiskt riktigt uttråkad. När man är van vid att hålla igång varje sekund varje dag så blir det ju som en tomhet när man helt plötsligt inte har några krav som ställs på en, saker man måste göra eller åtminstone borde göra eller KAN göra..Nu önskar jag däremot att jag vore hemma, skulle varit riktigt underbart att bara hänga med mina nära och kära utan att känna någon stress what-so-ever!! Cirka 2 veckor kvar bara! Är ju ingenting!  

Men imorgon börjar det igen iaf! Grupparbete på 10 sidor som ska redovisas nästa onsdag, 1 grupparbete varje vecka med muntlig presentation och sen en tenta på det + B-uppsats, men det känns chill, nu är vi ju inne på flumkurser igen helt i min smak :) Så kursen fördjupad redovisning och finansiering är eventuellt avklarad, iaf största biten sen kanske det blir en omtenta men det får jag ta då, jag kommer iaf ifrån den under 5 veckors tid = underbart! :) Den muntliga presentationen på Georges gick skitbra, fick jättebra respons, att vi har bra samspel mellan oss och att det märks att vi tycker det är kul att stå där framme och prata haha (what?) och att vi är roliga att lyssna på..Så det är ju alltid kul att höra :)    

Damn! Jag önskar att man hade lite money så man skulle kunna handla massa kläder, har kollat runt på lite kläder på nätet och finns ju så mycket fint alltså :) Men det får vänta ett par år till haha! Prioriterar att spara för att hellre kunna åka hem eller åka iväg nånstans, för en inkomst på 2600 kr kommer man ju inte så långt på när hyra och mat m.m ska betalas ;) 


Längtar så galet mycket till sommaren, ska bli så grymt kul och mysigt och trevligt på Hultsfredsfestivalen, jag älskar konserter!! Men håller verkligen tummarna på att det inte kommer regna för det är ju ungefär 5000000 ggr härligare med fint väder..KASABIAN!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0