Yeah yeah yeah

Jag vill åka hem till Linköping igen och gå vinterljus och ta massa fina bilder, tur att det inte bara är kvar i november utan även i december så får väl vänta en liten stund tills promenaden kring stångån...!
 
Min helg i Linköping var underbar som vanligt, finns nog exempelvis inget bättre än att somna med lurviga kissekatter som ligger på en :) Här kommer en fin bild på katten som varje natt ligger på mina ben, nämligen Izra...
Skönt att umgås med de nära och kära också!
 
Mitt liv kommer vara extremt innehållslöst en månad framöver, med undantag för helgen för då kommer Daniel och hälsar på mig! Annars kommer varje dag vara en repris från dagen innan eftersom det enda vi kommer att göra är att skriva på kandidatuppsatsen och hålla i intervjuer. Sen måste jag ju ta tag i att plugga på tentan i verksamhetsstyrning som är om ett par veckor, wiiie! Men en månad är ingenting, egentligen...för sen är det ju jul! Och då kommer jag, om vi nu jobbar på i ett högt tempo, kunna komma hem under en hel vecka! =) =) =) 
 
Förutom att sitta i skolan och plugga så har jag börjat leta runt efter resor, men det är inte lätt att hitta nåt som inte  kostar skjortan! Har ju tänkt att åka iväg en stund på vårterminen eftersom jag då kommer att läsa på distans (underbart!). Har länge varit inne på Barcelona, men nu kommer nog jag, jeccs och Maria åka i februari istället och då är det ju alldeles för kallt i Spanien så därför måste vi hitta en resa lite längre bort! Yep så är det med det ^^ För övrigt så var det nästan ett år sen vi var i Paris och ca 8 månader sedan Spanien, tiden verkligen flyger iväg! Älskar förresten den här bilden som jag och Daniel tog i Paris, gillar den så mycket att vi förstorat den och hängt upp den på väggen :)
Tjooo

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Kusin!!
Hoppas allt är bra med dig och pluggandet.
Läste att du letade resor...JAG MED!! Jag dör en smula här nu och veta att det typ är 11 mån kvar till man är i Spanien igen *puhuu*. Behöver mellanlanda nånstans snart.
Funderar med på februari-resa faktiskt.

Vill passa på att säga att familjen är välkomna hit Julafton med.

Ha det toppen.
Kram Sandra

Svar: Så det blir en till resa till Spanien alltså? Ni fastnade för det? :) Det har verkligen blivit jättefint och mysigt i Alicante juh! Var också där i april och hälsade på mormor och Roland :) Problemet med att åka i februari är ju vart man ska åka! Är ganska trött på kanarieöarna och på Egypten och om man ska åka längre bort än så blir det ju oftast väldigt dyrt...=/ Åh man tackar man tackar för inbjudan, trevligt :) Ha det toppen du med!
AngelicaElisabeth

2012-11-24 @ 06:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraworkaholic
Postat av: Sandra

Ja vi har hyrt ett hus i Quesada den här gången med egen trädgård & pool. Åker i slutet av oktober och hoppas få med farmor/fafar & Pappa. Eller planerna är så för huset jag bokat är stoooort. :D De behöver lite sol.

Ja känner likadant inför Egypten,sist jag va där sa jag ALDRIG MER! NU ÄR EGYPTEN KLART!!
Men som sagt där vet man att man får sol.Ochdet är ju solen man är ute efter i detta skitväder.
Så Egypten blir det faktiskt denna gång med. Har bokat in en resa till 30 Januari till Hurhugada.Till ett Water Splash Hotel. Ungarna vet inget och kommer inte få reda på nåt heller.
Vi ska bara stoppa in dom i bilen på natten och dra. En riktigt SUPRISE!! *hahaha*

Men sen har jag gjort Egypten! -IGEN
Hur tror du det är i Jordanien?
Kram

Svar: Åh det låter ju alldeles underbart med Spanien, aldrig hört om Quesada däremot, var ligger det? Ja precis, det är ju solen man vill till! Härligt ändå med Egypten, såg att det finns många resor till bra pris just till Egypten så man får ju mycket för pengarna med :) Schysst iaf, då åker ni ju om 2 månader, är ju snart ju! Haha och roligt för barnen med, de lär verkligen bli glatt överraskade ^^ Jag var inne och läste om Jordanien för ett tag sedan, såg massa fina bilder därifrån..Verkar vara mycket kultur och historia och sånt men så mycket mer än så vet jag inte..!
AngelicaElisabeth

2012-11-28 @ 07:20:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraworkaholic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0