Hemma från Hultsfred

Yes hemma från festivalen, i och för sig var det nästan en vecka sedan jag kom hem men har inte orkat att skriva förrens nu.... Jag och Anna åkte hem 2 dagar tidigare än tänkt, och Daniel var jättesnäll som fixade med skjuts så vi kom hem ♥

Festivalen var helt OK. Väldigt olik peace and love, mycket mer "fri" och mycket skitigare! Men tyvärr var det bara 4 artister jag ville se(Killers, Franz ferdinand, Kings of leon och Snoddas), men de var värda varenda krona, sååå bra!
Annars var festivalen väldigt lugn, hände inte allt för mycket egentligen...Vädret var helt okej, några regnskurar ibland men aldrig kallt (förutom på natten). Mycket nytt folk...Vi hade jättebra grannar som hade en gitarr med sig och hade världens grymmaste musiksmak - verkligen toppen! =) Anna shoppade mycket ;) Japp helheten var bra, men festivalen kunde haft mer saker som man kunde sysselsatt sig med, och självklart bättre bokningar!

Några bilder:
 
Vårt Campingområde                          Malin, Anna och jag


Lars Winnerbäck på snoddasspelningen    The Killers


En minnespryl med rädda barnen              Konstiga människor (gula mannen)





Den här veckan har varit fylld med jobb, det finns hur mycket som helst att göra nu, blir trött bara jag tänker på det! Men igår var i alla fall jag ledig och då shoppade jag och Cissi på stan. Det slutade med 3 sommarklänningar, 2 par örhängen, 1 halsband, 1 par skor och en väska! Jättekul att komma hem med nya saker, helnöjd med alla köp.




Idag har det hänt en underbar grej. Vi har nämligen bokat en resa till London!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag, Daniel, mamma, pappa och Robin åker till London den 19sep-22sep, ååh vad roligt det ska bli =) =)
Gillar den staden oerhört mycket och egentligen har jag inte en aning om varför...men den är mysig på något sett!
Måste säga att vi har gjort ett ordentligt klipp på flygbiljetterna hahaha (2 kr per person tur och retur) så hela 10 kr gick det på för hela sällskapet...inte illa, inte illa....Däremot blir ju hotellet desto dyrare!

En annan Londonresa för cirka 1 år sedan

Cameron, Angelica, Drew  (Madame Tussauds)      Daniel och Bob Marley

London eye                                                  En telefonkiosk på Baker street

Dubbeldäckare vid Trafalgar Square

Daniel vid houses of parliament (Big ben)            På promenad i Regent park

Middag på Sugar reef innan vi såg musikalen "We will rock you" Queens låtar!




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0